.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)
انتصاب روسای دانشگاههای پیام نور انزلی و املش ، تغییر نام خبرنامه زیر تیغ ، ادامه فعالیت چهره های دوم خردادی در ادارات آموزش و پرورش ، حضور بازرسان ریاست جمهوری و ...
خبرهای ویژه استان گیلان که گفته می شوند!(3)

****شنیده ها حاکی از آن است نیروهای ارزشی شهرستان آستارا نسبت به انتصاب معاون جدید فرماندار به شدت معترض هستند و در نامه ای خطاب به استاندار گیلان نسبت به اینگونه انتصابات در آستارا اعتراض کرده اند .
****اطلاعات در یافتی از برخی شهرستانها و بخشهای استان گیلان حاکی است برخی نیروهای دوم خردادی و مشارکتی ،همچنان به عنوان مدیران و مسئولان و معاونان آموزش و پرورش در سراسر استان در سمتهای خود باقی مانده و در مخالفت با دولت اصولگرا اقداماتی می کنند از جمله آنها می توان به مدیر آموزش و پرورش سیاهکل و دیلمان اشاره کرد.
****شنیده ها حاکی است اغلب فرمانداران نسبت به معرفی و انتصاب مشاوران جوان خود اقدام کرده اند اما علی رغم در خواست مکرر مسئولان مربوطه استانداری گیلان، فرماندار املش تا کنون حاضر به معرفی مشاور جوان خود نگردیده است .
****شنیده ها حاکی است برخی کاندیداهای رد صلاحیت شده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی مایل به ملاقات با اعضاء هیئت نظارت استان هستند و برخی از آنان تا کنون با رئیس هیئت نظارت استان دوره هفتم مجلس و خبرگان چهارم جناب آقای اشکوری ملا قاتهائی داشته اند و خواهان رفع مشکل خود شده اند.
*****گفته می شود مهندس علی محرر مدیرکل سابق چای شمال برای انتخابات مجلس هشتم در شهرستانهای لاهیجان و سیاهکل شروع به فعالیت کرده است.
**** شنیده ها حاکی از آن است یکی از مدیران سابق دوم خردادی استانداری گیلان که در آ ستانه اشرفیه مشغول فعالیت انتخاباتی است از موقعیت برادرش در صندوق مهر رضا (ع) این شهرستان برای پیشبرد اهداف تبلیغاتی اش استفاده می کند.
**** اخیرا بازرسان ویژه ریاست جمهوری که برای بررسی مشکلات چای به گیلان سفر کرده بودند مدیرکل تعاون روستایی گیلان بعنوان مدعی تولی گری چای در کارخانه چایسازی ندا در حضور بازرسان و کشاورزان گفته بنده دیگر از شنیدن نام چای متنفرم!
****شنیده ها حاکی است اخیرا با بن کارگری برخی از فروشگاهها از جمله اتکا در گیلان چای خارجی بین مستمری بگران توزیع کرده است.
**** شنیده ها حاکی است علی رغم تلاش فرماندار و امام جمعه شهرستان املش برای انتصاب یکی از نیروهای نزدیک به اصلاح طلبان برای ریاست دانشگاه پیام نور املش ، گفته می شود حکم میرزا حسینعلی زاده از نیروهای ارزشی و ایثارگر بعنوان رئیس دانشگاه پیام نور املش از تهران صادر شده است اما رئیس دانشگاه پیام نور استان از معرفی وی خودداری می کند !!
****شنیده ها حاکی از آن است کلیه اعضای شورای اسلامی شهر املش با حضور در استانداری گیلان و رایزنی با معاون عمرانی استاندار ی و مدیرکل شهر و روستا نسبت به عدم صدور حکم مهندس کهالی شهردار منتخب این شورا اعتراض کرده اند و گفته می شود ظرف چند روز آینده حکم وی صادر خواهد شد.
****شنیده ها حاکی است مهدی جعفری بعنوان رئیس جدید دانشگاه پیام نور شهرستان انزلی منصوب شده است و بزودی معرفی خواهد شد .
**** شنیده ها حاکی است اخیرا سایتی خبری تحلیلی تحت عنوان طرحی نو در استان گیلان فعال شده است.
**** شنیده ها حاکی است خبرنامه زیر تیغ که مخاطبان بسیار زیادی دارد از شماره آینده با عنوان جدید ی منشر خواهد شد و گفته می شود نام جدیدش تلنگر است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.351 seconds.